Thursday, July 9, 2009

Wind Chime




Aku tak tahu apa nak sebut bende alah ni dalam bahasa melayu. Dari kecik lagi aku memang nak sangat benda ni. Tapi tak kesampaian hajat aku tu. Kebetulan aku ada pegi jalan-jalan kat The Mines, Seri Kembangan. Masuk jek satu kedai gift tu. Aku tengok macam-macam benda yang menarik perhatian aku. Terutamanya 'wind chime' ni lah.

Sebenarnya ada banyak jenis wind chime nih. Ada yang dari kayu, buluh dan macam-macam lagi lah. Dan yang paling terkenal, daripada aluminium seperti yang dalam gambar tu. Paling best dengar wind chime tu bunyi bila ditiup angin sepoi-sepoi bahasa. Rasa tenang jek.

Ada lagi beberapa benda yang aku nak beli... Tapi sikit-sikit lah.

1 comment:

  1. same le kite! kite pun suker!... :) malu la gambo grill tak abis cat! uhuhuu

    ReplyDelete