Wednesday, February 4, 2009

komputer kuno....

Desktop pc aku tak bleh idop plak. Maklumlah, pc lama.. dia nyer speed 266MHz je. Memory 256M.. Setakat ni no problem sebab guna windows 98. So, aku plan nak gunakan pc tu untuk download torrent jek. Semalam aku gi beli wireless kad yang pci nyer.

Mulanya nak pakai yang branded... chewaahhh... aku carik la yang dlink. Sekali harga dia mahal. Lari bajet aku. Dalam RM78-98. Ikot kedai la.... Last-last aku terpandang ada satu brand nih.. Tenda.. made in china... hua hua hua... RM55 jek. Apa lagi, aku terus sebat. Tapi aku tak test lagi performance wireless kad tuh. Sebab pc aku tak bleh nak start plak. Entah ape cekadak dia...

So tengah hari tadi aku g beli bateri cmos..... dengan harapan malam ni leh idop la pc aku tuh. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment